I need a hero!!!

Igårkväll var det så dags för sittning med museologerna på NH. Det var superkul..Med Moviestartema vad humöret på topp. Vi kom dit och det var dags för tipsrunda, mkt bra :) Efter lite mingel blev det dags att sätta sig till bords. Vi bjöds på förätt, varmrätt, efterrätt, sång ocj jätteroliga lekar. Jag vann faktiskt FilmQuiezet och fick en CD skiva späckad med filmmusik. Efter middagen blev det lite dans, prisutdelningar och skoj. Nåra gick hem vid 12 men jag ville stanna så det böev att nåra stannade ett tag.
Kul var det men nu e jag skitseg!! Ligger i sängen med datorn i knät och skriver. Har ingen ork att göra så mkt mer. Ska städa korren ikväll :( och prata med El :)

Fast nu tror jag att det blir lite TV..
Hoppas att bilder kommer upp nånstans så man kan se :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback