För att det känns som att jag vill...

Nu är det tisdag och bror åkte hem i söndags efter en kul och crazy helg - melodifestivalen, korrefest hos Ev, inflyttningsfest hos Ha och Pe, skogis, ner på stan, fikan å massa skoj. Var riktigt mysig att ha bror här för ett tag. Vi har så himla kul tsm :) Sitter å sjunger ikapp på rummet, retas, skrattar, snackar, har kul...Kom igen bror vetja :)

Idag var det först studiebesök i arkiven på VBM. Vi var inte så överdrivet många men det var superintressant att se. Jag tycker att det skulle vara hur kul som helst att jobba som Fotoantikvare. Hursom fick vi se massa gamla bilder, träföremål och så var vi inne i blandatarkivet. Fanns så otroligt mkt saker. Bla en yxa som en bödel hade haft..huuu, scary! Efter det vandrade jag, Em och He hemåt mot Ålidhem i det vackra vädret. Det var verkligen hur fint som helst idag, solen sken, det var kallt och snön glittrade. Sånna här dagar vill man verkligen ha en balkong att sitta å plugga på..Men så är inte fallet så jag var snällt tvungen att sitta inne och uggla framför datan. Har väl skrivit klart min debattartikel och hoppas på det bästa. Ska fnula lite på den imorn innan jag skickar den..Jag hatar att vara så styrd när mn ska skriva. Aja, gick iaf till Ev å jämförde och pratade lite.

Hemma pratade jag lite med syster och mor. Dt var kul :) Kändes som en evighet sen sista jag pratat med mor...Sen blev det lite stressigt för jag skulle möta Gr vid ICA för att gå å simma. Det gick bra. Kom hem vid kvart över 8 å då fixade jag mat. var så himla hungrig att det inte var sant! Åt ute i allrummet å nu har jag hamnat här framför datan.Snart är det dags att gå å sussa..E fortfarande lite trött från helgen..oops...

Tjingeling och gonatt!




I dont want to be lonely no more...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback