Daily update:

Nu e det snart dags att gå å sova men först tänkte jag bara skriva om vad jag har gjort idag. Vaknade vid 10 å åt frukost framför TVn. Duschade och klädde på mig och vid ett satte jag mig framför datan för att fnula lite på mailet jag tänkt skicka ut till de som ska med till Sthlm på studieresa. Gjorde det ett tag, tittade på Vänner, åt pirog, ringde vandrarhemmet vi ska bo på å sen slappade jag.

Har även hunnit med att skriva lite sms, tvätta och så så det blev en ganska kreativ dag after all. På kvällen blev det film - The Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood. Var en mkt bra film och jag gillar ju Sandra Bullock, hon är en så härlig skådis :) Filmen tycker jag verkligen är värd att se...

image63


Nope, nu blir det att sova..
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback