When the wine pours we raise our cups

Nu är jag hemma från en skön helg på Gotland - myys :) Iaf, orkar inte skriva om det nu men tänkte bara slänga in en liten lista(som jag snodde från Ye) bara för signalera att jag e tillbax :)

Namn: Elin Johanna
Födelsedatum: 24 januari
Ögonfärg: Brun  
Hårfärg: Ljusbrun
Längd: Ca 168 cm
Vänster/högerhänt: Båda
Stjärntecken: Aquarius (hur fint låter Vattuman egentligen?!?!)
Kär: Nej
Skor som du bar idag: Mina svarta sandaler
Dina svagheter: Att jag lätt låter sur och arg även om jag inte är det.
Rädsla: Höjder... och att göra nån sur.
Målsättning: Ha kul
Första tanken när du vaknade: "Men hade jag inte "Nokia Tune" som alarmsignal?!?!"
Sista tanken innan du somnade: "Kanske ska plugga tredje året utomlands?"
Pepsi eller CocaCola: CocaCola alla gånger!
Mcdonalds eller Burger King: Donken
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Gammeldags vanilj på glass men annars choklad...
Svär du: Det gör jag, för mkt tyvärr :/
Sjunger du: Oja!, jag älskar att sjunga till musik! Men jag gör det inte så bra...
Duschar du varje dag: För det mesta
Gillar du skolan: Jepp
Tror du på dig själv: Nja, sådär
Kommer du överens med din mamma: Ja
Kommer du överens med din pappa: Ja

Har du under den senaste månaden;
Haft sex: Nope
Drucikt alkohol: Ja
Rökt: Nej
Shoppat: Ja
Bakat: Ja
Stulit något: Nope
Däckat eller varit jättefull: Nej
Blivit kallad hora: Nej
Blivit nerslagen: Nej

I framtiden;
Namn på barn
: Det vet jag inte, man e ju två om det ju(förhoppningsvis) men jag gillar Cecila och Alice, Simon och Viktor... Bubblare: Arn och Linnéa
Hur vill du dö: Gammal
Vad vill du bli när du blir gammal: Nöjd och glad
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Familjen
Antal piercings: I öronen (om dt räknas)
Antal taturingar: Nada
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Hm, det vet jag inte faktiskt, har iaf vart med i DN och sen några gånger i Nynäsposten
Antal saker jag ångrar: En del men man ska inte gå runt och ångra saker..
Vad ska du göra i sommar: Ha sommarlov, jobba och åka till Spanien..Kanske tillkommer mer?
Vad ska du göra i vinter: Plugga i Umeå
När tog du studenten: För ett år sen
Vad har du gjort efter gymnasiet: Flyttat till Umeå för att plugga museologi och träffat massa nya kompisar.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: Förhoppningsvis inte i början, jag vill ut i världen!!
Vad händer i helgen: Ingen aning än
Vad vill du göra just nu: Slöglo på Spanien - Italien
Vill du ha Pojkvän: Jarå, om jag hittar nån bra en :p
Vad tittar du på först hos killar: Ögon och kläder
Vad är sexigast hos en kille: Att han visar att han bryr sig...
Vilka av dina kompisar kommer hitta kille först: Hm, det vet man inte...
Vem är den perversaste person du känner: EL!!!
Hur gammal är din yngsta kusin: Född 2000 så det blir väl typ 8 år...
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar: Att de vågar stå för att de vågar tänka annorlunda och ifrågasätta saker.
Bästa sommaren i ditt liv: Förra tror jag...Eller jag vet inte, alla e ju bra på sitt sätt såklart..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hö ru du ! Jag hoppas o tror inte att det e mej du syftar på! ;P

2008-06-22 @ 22:26:51
Postat av: Elin

Pöh! :P

2008-06-24 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback