Young love is us...

Nu är det tisdag och jag har varit hemma hos familjen ett bra tag. Kom hit i torsdags vid 22. På fredagen smällde det och det var dags för brors student :) Det var mkt att göra innan vi åkte ner till gymnasiet och tittade när alla lyckliga och halvfulla studenter sprang ut genom portarna. Det var jättevarmt men det blåste lite så det var skönt :) Sen gick bror och resten av studenterna bort mot flaken och det bar av runt Nynäs. Såg så kul ut och ja, jag längtade lite tillbax till min student...

På mottagningen kryllade det av folk! Vi var upp mot 50 pers på vår gräsmatta och massa barn sprang omkring. Men det var kul. Senare på kvällen kände jag av både värmen och stressen så då blev jag ganska trött. Men inte bangade jag på att åka till Freja iaf. Det blev en kväll med massa gående men det var kul...Fick sällis med bror och hans flickvän på bussen hem och vid 2 sussade jag sött i sängen...

Lördag och söndag var ganska slappa, gjorde inte mkt alls..Satt ute å solade, läste lite, lyssnade på musik och åt massa gott :) På söndag åkte mormor tillbax till S-vall :/ På kvällen var vi i Nynäs å tittade fotboll. Hur det gick ska vi inte tala om :/

I går var jag nere på terminalen och kollade lite hur jag skulle jobba å så. V.26 börjar schemat men innan dess ska jag ju träna lite. Första passet imorn :) Verkar vara en skön plats att jobba på, perfekt plats för ett sommarjobb :) Mötte Je som jobbar där och sedan vid halv 12 även Li och Ye...Vi gick å fikade lite på Jannis innan vi var tvungna att överge vårt bord eftersom parasollet höll på att blåsa ner i huvudet på oss (speciellt Li...) Tog en prommis till Kullsta där Li skulle hem till De...Jag, Je, och Ye gick tillbax till centrum, gick i lite affärer (de som finns :p) och sedan åkte vi ner till hamnen eftersom jag skulle ta fästingspruta. Åt glass och babblade ett tag, tog sprutan och sen åkte jag hem med bussen.


Sommar = glass, sol och kompisar nere vid hamnen i Nynäs...


Nu är jag klar med uppsatsen och har SOMMARLOV!!! Skönt!
Ikväll blir det Sverige-Grekland hemma hos El. Spännande! Heja Sverige säger jag bara, de ska f*n vinna!!!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Och vann gjorde dom ju! Tack för ikväll :)

2008-06-10 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback