There goes my hero...

Och så var åter en helg till ända. Men det vilken härlig helg det var!

Fredag började med lite "förfest" hos Ma och Li klockan halv tio på morronen. 11.00 gick startskottet för grupp Vit 29. Gick det bra kanske ni undrar? Nej, det gjorde det inte :p Men kul hade vi :) Jag känner mig stolt över att jag NÄSTAN brände två spelare i Sista Bossen (som för övrigt hade de snyggaste spelarna i den bästa laget i gruppen:p). Hur som helst så gassade solen och alla i laget blev nog lite brända tror jag. Snyggast var iaf As ofrivilliga kapning av motståndarlagets brännare...:p Men ett stort minus var de stränga reglerna..:/

Efter att ha vart nere på stan och shoppat lite blev det picknick vid Peddan 1. Mkt mysigt och mkt folk i den härliga sommarkvällen. Efter det vart det fest, ute såklart :) Det resulterade i ett kubbspel,massa skratt, massa folk, ett oändligt gående, ett sundsvallsragg och en himla roliga kväll. Nu ser omgivningarna här utanför mig ut som en soptipp där påsar blandat med glasflaskor ligger huller om buller.

                             

Vaknade tidigt på lördagen, pratade med de hemma och med en till. Tog det bara lugnt hela dagen innan det vankades fest igen på kvällen. Denna gång var mitt rum och korren venue för kvällen. Till en början var vinet lite svårdrucket men det blev bättre när kvällen gick. Vi vart ett ganska stort gäng och jag tycker att det var jättekul att några andra var med oxå. Your more then welcome to join us again :). Efter lite tråkigt men minnesvärt krux i centrum åkte vi taxi ner till Scharinska. Kom in fort. Det var tyvärr inte riktigt min musiksmak men det var en trevlig kväll iaf. Jag, Mi, So och Er tog en trevlig prommis hem mitt i natten. Men nu är det så ljust att man inte vet vad som är natt och dag :/ Kom hem vi 3 och var så trött att jag slocknade...nästan. Fick ett snabbt besök av en ex-korrekompis. Men sen sov jag gott, tills jag vaknade vid 11.

Jag och Ni satt ute på gräset till 3. Hon stickade, jag snackade. Sen köpte vi godis och sedan drog vi oss tillbaka till våra rum. Har tittat på fotboll (skit :/) fram tills nu. Blev ett telefonsamtal också men et kändes bra...

Näe, nu ska jag ta tag i städningen...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback