I tried to be chill but your so hot that i melted...

Idag - Slö, slö, slö. Inte gjort något vettigt egentligen förutom att tvätta matchkläder, laga middag och handla (även om det jag skulle ha inte fanns :/). Dessutom förlorade ju Österrike mot Tyskland :/

Imorn - Lunch med Mel i S-tälje. :D Ska oxå försöka hitta det jag misslyckades med att inhandla idag...Sedan vet jag inte vad som händer resten av dagen men det visar sig...Syster får uppdatera om McLeods Daughters...

Å den 19 september drar vi nog iväg till Munchen (hur gör man tyskt y?!?!) på Oktoberfest. Party!!! :)

Nu blir det sängen!
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jo man blir ju inte direkt mindre nervös och stressad när dom står bakom en så där i början :p Jag ska jobba idag, nu på morgonen och sen torsdag kväll, dom ville att jag skulle jobba onsdag kväll men jag har ju jobbat båda sverige matcherna så jag sa nej :p

2008-06-17 @ 08:01:58
Postat av: Elin

Åh, har du tillägnat rubriken till min bikerboy, va snäll du e ... ;)

2008-06-18 @ 10:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback