I feel no shame...

Nu ligger jag i sängen och ska snart sussa. Har så himla ont i magen så det blir kanske lite svårt men jag e ju faktiskt trött oxå så ah, det kanske blir halvsvårt då...:/

Kom hem från jobet för nån halvtimme sen. Det var rätt dött, inte många som kom å handlade så det blev lite dötid. Innan jag började hann jag gå å titta på ostindiefararen Götheborg som har lagt till i hamnen. Maffigt fartyg må jag säga!



Nu är det hamnfesten oxå så det e massa folk nere i hamnen. Kryllar av turister och Nynäshamnare.

Imorn ska vi besöks farmor i stan och käka jordgubbar och cheescake. Ska bli mys :) Sen på kvällen kommer jag sitta bänkad framför EM-finalen. Hoppas verkligen att Spanien vinner!!! Jag håller alla mina tummar för att det går deras väg. Lite synd att Villa blev skadad i semin bara men ah, den spanska bänken e ju inte heller så dålig...

Å juste, jag har lyckats bätra på min bränna bra mkt :) Så nu känner jag mig sommarfräsch (även om jag vet att det kanske inte är det bästa för hyn men c'mon, jag kan inte rå för att jag snabbt får färg!!! :p)
Nope, nu ska jag sova!
Tjingeling!

Saknar alla Umebor btw!

Kommentarer
Postat av: dessan

tack tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback