Access denied...

Så himla dåligt spel!! Asså, Sverige springer ju fan inte ens, det verkar som att de inte ens vill vinna?!? När de spelar så här ska de inte ens att gå vidare, de bästa lagen ska ju trots allt vara de som är kvar och Sverige hör trots allt inte till dessa. Tyvärr. Vad håller svenskarna på med? När de ser att de inte funkar så måste de ju ändra taktik, hur svårt ska de vara för ett gäng som spelare fotboll varje dag att få en passning att gå rätt? Att orka springa? Att prata?

Men nu är det nog med det. Det kommer trots allt ett VM i Sydafrika 2010 som jag hoppas att jag kommer att närvara vid och att svenskarna kommer att ta sig till....
Så  kom ihåg, det är bara fotboll, not the end of the world!!!
Nu hejar jag på Portugal och Holland..Hoppas att dessa jag kan ta sig till final(om det är möjligt om de inte spelar mot varandra tidigare då...)

Nog om det, imorn blir det Gotland :) Så mysigt! Hoppas att det blir fint väder och jag tror att det kommer att bli en skoj midsommar.
Och nu är det klart iaf att vi kommer att åka till München i höst. Så himla kul ska det bli och jag längtar! Sen blir det Malaga i augusti..Hoppas att sommarvädret bättrar på sig här i Sverige med och att jag kan hitta på nå skoj med kompisar...
Nu blir det nöjsedurf en stund sen ska jag sussa.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback