Vuxen?

Kom att tänka på en sak igår när jag stod och väntade på bussen.
Nåra tjejer satt oxå o väntade på bussen. Ur ena tjejens mobil spelades hög musik medan de tog upp hela bänken (coola som de var :p). Irritationsmoment 1
En annan gång var det en tjej som pratade högt i telefon om hur pinsamt vissa saker kunde vara samtidigt som hon satt o drack öl - själv. Irritationsmoment 2
Och varje gång jag tar bussen hem från Nynäs blir jag arg på en tjej som sitter o snackar skit om en tjej innan hon kliver på bussen. De känner nog inte varandra och det gör det ju ännu värre o ännu mer löjligt...Irritationsmoment 3

Är det så att jag, trots att jag fortfarande känner mig som en tonåring ibland, är påväg att bli vuxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback