Sommarlov!!

Nu ska jag skriva lite igen, har inte blivit så mkt på senaste tiden för att det är sommarlov. Jag har en tendens att bara släppa allt och bara slappa. Men nu så...

Idag jobbar jag kväll, lite segt men men. Har en ganska lång jobbvecka framför mig. Fast det är ju inte så många timmar men ändå, det blir varje dag!

Igår var jagså himla trött när jag kom hem men jag hade bestämt mig för att lägga mig framför TVn å glo lite Vänner innan jag somnade. Hade köpt chips och vi hade cola hemma. Det fick bli lite svull sådär på natten. Ibland känns det bara så..

Nej, det här blev inte långt det för jag kom på att jag måste tvätta innan jag ger mig av. Mamma, pappa å syster är ju hos mormor så...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback