I believe the family is worth more than money or gold...

Vi åt utomhus igår - jag, mamma, pappa, lillebror och lillasyster. Kycklingsallad, bröd, rosévin, fläderblomssaft och Cola. När vi satt där i de gamla utemöblerna, på de solblekta och lite trasiga dynorna kunde jag inte låta bli att känna att jag var så lyckligt lottad. Det var en vanlig torsdagkväll, inget speciellt alls men ändå var hela familjen samlad. Och vi satt och diskuterade politik, skrattade åt felsägingar och imitationer, pratade om ingenting och bara skrattade där i kvällsolen. Så nu när barndommen är ett minne blott och vi börjar bli en "vuxen" familj kommer dessa stunder att bli allt färre. Jag bor i Umeå, Bror flyttar till Katrineholm och endast syster och mor och far bor kvar. Det kommer nog inte dröja så många år innan de säljer huset. Det känns lite konstigt men sånt är livet...

Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback