Abso-fucking-lutely...

Nu har jag varit uppe i drygt 18 timmar så jag börjar känna mig lite trött faktiskt. Men idag har jag minsann hunnit med massa saker. Först jobbade jag mellan 6 och 13. Var lite stressigt på slutet men det gick väl hyfsat. Mor och lillasyster kom å hämtade mig när jag slutade. Lite jobbigt nu att inte bussarna går och jag inte har nått körkort. Fast å andra sidan skule jag nog inte ha nån bil iaf så...Aja, det e hursomhelt tur att man har snälla föräldrar.

Efter att ha ätit lite och bara allmänt slappat bar det av till Heron för att se film med mor och Fjälly. Att se Sex and the city var planerna för oss som för så många andra tjejer i Sverige och resten av världen. Å efter att ha ätit yummy jalapeno, champinjon och margueritapizza på Pizza Hut bänkade vi oss med popcorn, dricka å godis framför bioduken. Å det var en superbra film. Den hade allt - sorg, gläde, humor, vänskap, kärlek och fina kläder och framför allt skor!! Tyckte mycket den :)

Nope, nu ska jag sova!
Tjingelig sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback