Umeå 21.52

Å så sitter man här i sitt lilla rum i Ume igen. Fast den här gången känns det lite mer mysigt för nu har jag fått upp lite mer grejer på skrivbordet å så...

Igår var en seg dag..Planet var försenat å innan jag hade tagit bussen tillbax, snackat en lite stund med kompisarna i korridoren å handlat var klockan nästan 10. Jag beslutade att packa upp kläder å så å bara slänga upp de andra sakerna. Idag efter skolan fixade jag med det..

Idag var det segt på föreläsningarna men det kanske inte var så konstigt. Det var kul att träffa alla igen iaf :) Har saknat alla kompisar här i Ume...Efter skolan läste jag en bra text av Kerstin Smeds sen gick jag till Maxi med S, L å E. Det gick bra, handlade spagetti å sånt man behöver. Lite kul vara att när jag skulle smsa maxi till E så kom nazi upp först..Ah, jag fattar mig inte på den där T9..Men men, det e bara att tuta och köra :p

Nu ska jag gå å duscha - mitt hår e skitigt och jag fryser lite så det blir skönt...
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback