Torsdag 17.45

Nu e det helg för mig å alla mina vänner :) Och oj vad vi behöver ha en kul en!! Denna vecka har vart mysig men ack så ansträngande. Jag känner mig inte som mitt vanliga glada jag å naturligtvis e det killar inblandade...Att jag alltid måste analysera å tänka på allt? Varför inte bara lyssna på andra som har rätt? Jag försöker men det går inte riktigt...Som jag sa idag - Jag är för snäll så jag blir överkörd...Innerst inne vet jag att det e skit faktiskt men jag låter det inte komma upp till ytan... Plus att jag inte alls har nån motivation till att läsa heller...

Iaf har vi denna vecka gjort en massa :) Måndag vart det pankisar hos E. Jag e tydligen lite av ett pannkaksproffs så nu ska här gräddas pankakor så det smäller om det! I tisdags var vi hos M å tittade på Last king of Scottland. Det var en bra film som var väldigt obehaglig men samtidigt lärorik...Så sen igår tittade vi på Notting Hill hos E. Alla vart så deppiga i tisdags så igår såg vi nå lättsammare :) Den var bra som alltid..Börjar typ grina till låtarna..

Imorron ska jag ner på stan å fixa naglarna(som jag fick i födelsedagspersent:)). Sen blire kanske lite shopping. Kanske hinner till polisen me - måste fixa ett nytt ID-foto...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Ha en jättebra helg pajas, det är du värd :)

2008-02-01 @ 17:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback