Torsdag 10.46

Nu ska jag bara börja med att slänga in ett litet inlägg innan jag ägnar tid åt tentan. Idag är det sista (hela) dagen och jag ska bli klar idag. Blev färdig med ettan igårkväll så nu ska jag bara fnula på tvåan sen ska jag flumma klart på trean vilket inte är så svårt tycker jag iaf...:) Imorron har jag tvätttid från klockan 7 till 12..Tänkte att jag skulle försöka ila iväg till skolan ganska tidigt och skriva ut för att sedan hinna tillbax hem till 12 å ta ut allt ur tvättstugan...Sen vet jag ju inte heller om det kommer att funka att skriva ut heller, jag har ju en ny dator å den kanske dummar sig å datorerna i skolan har ett äldre word å så blir det bara tecken överallt...Blir sååååå förbannat trött på det!! Varför kan man inte göra så att alla wordprogram funkar på alla datorer? För att tjäna pengar såklart men näe, det tycker jag inte om..Funta på att skicka det till nån kompis som har en äldre dator så de kan se om det går..

I varje fall så hade jag som vanligt lite svårt att somna igår men då kom jag på vad E har sagt förut - vänd dig åt andra hållet (asså huvet i fotändan och tvärt om) så ska du se att det går...Å även om jag inte somnade på stört tog det inte lång tid..Tack för tipset E :)

Nu ska jag gå å borsta gaddarna sen blir det att läsa om naturskyddet :p
Tjingejing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback