Tisdag...10.09

Å så är det tisdag å än syns inget ljus i tentatunneln :p Idag ringde klockan nio som vanligt men jag mådde piss, huvet gjode ont å ah..Så nu sitter jag här i PJ's...ska snart sätta på mig nåt mysigt å sedan fixa frukost..jag har faktsikt riskakor nu :) Iaf idag ska jag bli klar med fråga 1 å 2 hade jag tänkt...annars är det ju inte hela världen..

Nog med tentasnack nu..Igår var jag på fika med nästan alla andra tjejer hos E. Tycker att det är supermyisgt att ha alla tjejkompisar här..:) Det var spännande att se hur hon har det nu å jag tror att det kommer bli mysigare när det blir klart...Tyckte sänglampan var extra fin :)

Vi tittade på idrottsgalan :) Det var roligt att Peter Settman var värd. Han är verkligen bra å rolig...Sen försökte vi gissa lite vilka som skulle vinna men vi hade ju ganska fel iaf...Tyckte att det var sött när Anja grät när hennes pappa fick pris å när Tumba pratade..Cool kille det där...Tycker att det e kul att se all sport igen, man bli nästan lika nervös igen å jag ryser!!!Fick se bilder på Zlatan när han spelade i Malmö..Shit, då var han ju bara en kaxig jobbig wannabestjärna. Men nu är han nåra år äldre, har familj och jag tycker faktiskt att han kan vara skönt kaxig ibland :p

Aja, nu ska jag klä mig..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du mår bättre snart pajas!

2008-01-15 @ 13:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback