Tisdag, nu e jag hemma..

Nu har jag kommit hem från museet och mat på pizzerian i Berghem med tjejerna. Det var trevligt på museet å jag älskar att snacka massa :) Funderar kanske att gå ner på VBM på fredag eftersom vi är lediga å det fanns nåra nya utställningar som verkar intressanta men som jag inte hann se..Får se..

I helgen var det YFU för hela slanten (plus lite pulka med Musum). Det var trevligt och roligt..Fast jag missade alla äventyr de hade nere på stan :p I helgen gäller det, det behövs!!

Känner mig inte alls på humör :( Nåra av mina nära vänner här mår inge bra alls för tillfället å då blir jag lite down. Plus att jag slagit i huvet å så...Och att S lät så kort i telefon...Å att det regnar...å att jag måste betala massa..Å att jag inte kan träna...Blä, ingen bra tid asså :( Trevligt att E kommer över ikväll å tittar TV...:)


PS. inlägget från i fredags hade inte publicerats så jag gjorde det nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback