Tentaledig och klockan är redan 12.00...

Idag gick jag upp ganska tidigt för jag skulle till läkaren å ta bort lite födelsemärken. Fan, jag råkade se såret å då kändes det som att jag skulle svimma. Jag tål verkligen inte mitt eget blod lr så..Så länge det e nåns annas går det bra men gör jag illa mig eller jag ser att man skär i mig då...När fy...Ah, men det gick bra att ta bort de iaf, ska ta bort stygnen den 21 januari kl 9 (reminder to self:p)

Sen gick jag till Ålidhem centrum å fixade en blomma till rummet å en pincett...Mina ögonbryn såg förj**vliga ut och min pincett var borta så...Oj, vad ytligt det där lät nu men jaja..:p

Nu ska jag läsa klart Richards text som såklart kom på tentan å som jag inte läst. Men frågorna verkar ganska lätta när man väl börjar, det e mkt fakta så...

Ikväll blire bio med tjejerna..Jag å två andra ska se Arn bara för att man måste se om den är värd allt snack..Innan blir det fika på Shmäck :)

Å nu har det slutat snöa oxå å så är det varmt så att den nya snön smälter, usch...Mer snö!!!
Å så har jag städveckan, skulle tömma soppåsen å då var det nån som tömt men inte tittat i botten så där låg typ möglig mat...Blä...Höll på att spy! Skärpning alla!!!
Plus att jag håller på att bli förkyld oxå..Fast det kan vara ganska ok att vara snuvig ibland så..

It starts in my soul
And I lose all control
When you kiss my nose
The feelin shows
Cause you make me smile
Baby just take your time now
Holdin me tight

Så himla jätteskön låt!!! - Colbie Caillat - Bubbly...

Nu måste jag läsa så..
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Va arn något att se? eller var det mest bara prat? har tänkt o se den men jag har inte kommit så långt än :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback