Söndag 6/1 - 22.21

Så nu är man hemma och det kändes att det var dags att blogga lite..Har haft en fullspäckad dag så nu vill jag nog krypa ner i sängen snart.

Började morronen med att få kul meddelande från E...:) Sen blev det frukost ganska länge. Men när jag hade tänkt sitta framför datan en stund var klockan redan halv 1 och det var dags att bege sig till hallen där bror spelade match (som dom vann :)) och där mitt gamla handbollslag skulle ta sig an HK Söder. Det var en spännande match som tillslut slutade 21-21..Aja..

Sen gick vi hem å fikade lite å sedan kom J å stannade till 22..Vi snackade en massa och kom fram till att hon ska komma å hälsa på mig kanske i februari :) Vi kollade lite TV, åt mumsig mat och pratade gamla minnen..J e ju trots allt den vän jag har haft längst :)

Jag känner mig så otroligt kluven när det gäller allt. Jag längtar hem till Umeå och alla kompisar och livet jag har där men samtidigt kommer det kännas konstigt att lämna alla här. På ett sätt borde jag ju vara glad att jag har alla kompisar å så härlig familj och det är jag ju men det känns fan svårare att åka tillbax till Ume nu...Men jag saknar mitt rum, min "familj" där. Visst tror jag att det kommer att bli som förrut, att det kommer att bli bra men ah...Å sen har vi killar oxå..Detta ständiga problem som alltid ska komma sig smygande. Jag e ung, jag e singel - jag kan göra hur jag vill men jag vill samtidigt hitta nån..Fan vad jobbigt det känns nu...But you know me...imorron kommer det att vara andra bullar, imorn kommer jag kanske känna annorlunda. I girl like me är positiv å visst kan det vara jobbigt men i sånna här stunder är det bra :) Jag känner mig tom nu - kanske är det ägglossning som spökar så jepp...nu ska jag inte tänka på det här...I love life and I intend to show it!!! Det som händer händer och det e jag glad för. Live your life with no regrets! Bara lev - låt livet rulla dit det tar dig!!

Ah, nu var jag klar med deppet jag ville skriva av mig..Imorn är en annan dag å ibland måste man ju skriva av sig när ens kompis redan sover å kan behöva all sömn hon kan få för att klara av nya strapatser....<3
Nattinatti å tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jennie

Alltså, jag längtar redan till februari.
KOllade flygbiljetter, 1200, inte så farligt ändå. Vi höres! Puss o Kram

2008-01-06 @ 23:59:01
Postat av: Elin

Men vännen, du skulle ha ringt hem till mig o väckt mig om du hade behövt prata! Det hade inte gjort nåt! Vi ses senare idag hörru.. Hoppas det känns bättre nu! :)

2008-01-07 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback