Söndag 15.40

Å så blev det visst inte så tidigt idag som jag hade hoppats. Gick å la mig i någon sådär tid igår men vid kvart över 4 fick jag ett trevligt sms från M som jag träffade i Åre. Hursom kunde jag inte somna om för jag låg å tänkte på massa skumma saker å när klockan närmade sig 6 bestämde jag mig för att jag nog skulle var för trött för att orka upp 9..Å visst var jag det...Tänkte "att det e ju faktiskt söndag, ställa klockan kan jag göra i veckan iat" så jag slog av den å somnade om i en å en halv timme till. Bestämde att 12 fick vara den nya tiden för att börja skriva och det funkade bra..Efter lite frukost å prat med J å S i köket satte jag mig framför datan 12.02.

Å så började jag läsa...Shit vad mkt fakta det är den här tentaomgången!!! Men jag får ihop det som jag har läst till en bra text så det e jag inte orolig för. Har ju som sagt gott om tid kvar så...Sitter tills det blir klart!!!

Iofs blev det lite kuliga konversationer på Msn oxå så när klocka snart var två var jag tvungen att logga ut och börja läsa. När man väl kommer igång går det bra. Ska träffas å prata ikväll också, det blir bra det. Men det var skoj att prata med D från exklassen (tydligen är det bara vi två som pluggar vidare ur klassen!!!) och I från Norge. Sen var det ju som alltid trevlig att prata med E.

Nu tar jag en liten paus i läsandet och skrivandet..Det e så mkt som ska ner på papper å man vill ju inte missa en enda detalj och riskera ett U...

Men nu måste jag nog fortsätta lite..Måste gå å äta om en timme typ å sen blir det iväg till M.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja de ska bli så himla roligt! Jag ska gå med mina systrar faktiskt :) Lycka till med tentan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback