Onsdag 17.33

Jag skrev ett inlägg igår men internet ville ite publicera det så..
Jag har inte skrivit på ett tag nu me det har varit för att jag inte haft nån insperation att skriva :/ Men nu har den kommit tillbax :)

i lördags var jag, E och E nere på stan å shoppade en massa. Det blev mest till rummet som krukor, lakan, kuddar och lister(nu måste jag bara veta om det är dubbel eller enkelgips i väggarna)....Men jag köpte kläder och skor oxå..Kul kul..Vi såg ut som ena riktiga tjejer när vi tog bussen hem med massa kassar var :) På kvällen var det inflyttningsfest hos H å sen gick vi till Corona å dansade en massa...Skitkul att festa med alla här igen :)

På söndagen vaknade jag med huvudvärk men sen när jag å G å H gick till skogis gick det över :) Satt å babblade där en stund å sen när jag kom hem var jag kreativ - städade, mailade museum i Sthlm, åt middag hos E, såg film å pantade burkar...

I måndags började den nya kursen - kul verkar det som..jag skaffade oxå IKSUkort och på tisdagen började jag gymma..superkul att komma igång igen :)

Såg oxå filmen Juno hos M igår...Supermysig film :) Efter det vart det lite snack och nagelbitning framför TV'n till handbollen..Det vart 27-27 som tur var..

Nu måste jag nog gå å handla lite tills imorrn..Födelsedagsfika å mys med tjejerna väntar..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Evvy

Vad mysigt du verkar ha det där uppe!! *avis* =) Grattis på födelsedagen igen, hoppas du mår bra! Kram

2008-01-24 @ 16:54:20
Postat av: Elin

Grattis på födelsedan pajas! :D

2008-01-24 @ 19:50:32
Postat av: Jessica

Grattis Elin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback