Nu skiter jag i detta ikväll...20.46

Nu har jag duschat å ätit å så å nu orkar jag inte skriva mer idag. Sitter bara här vid datorn och "nöjessurfar". Ska snart se I huvudet på Gynning. Ska bli spännande å lättsamt att se, inget man måste lägga ner nån större kraft på.

Förresten ska min vän J hemifrån komma upp i mitten av februari - jag längtar! Då ska jag visa henne runt här i Ume å så blire fest säkert oxå, as usual :) Nu gäller det bara att fler försöker följa hennes exempel för jag älskar att vara värd :p Försöker övertala bror att komma up på deras sportlov men jag vet inte...

Längtar till måndag - stygnen tas bort, b-kursen börjar och jag ska gå till IKSU å fixa träningskort. Är sjukt sugen på att börja träna igen!!! Det blir väl simmning och cykel som gäller i början eftersom mitt knä än inte e 100 men ju mer man tränar upp det och ju mer muskler man får runt det så..Vill ju kunna börja dansa igen..Saknar det lite...Plus att jag tycker att det ska bli kul att komma i form igen och göra situps. Dessutom blir man ju piggare å det gynnar ju bara skolan..Näe, vad jag saknar det!!

image46


Tjingeling och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Simning är bra för ditt knä + att man tränar ju hela kroppen! :)Själv gjorde jag premiär på friskis igår :p

Postat av: Jessica

jodå de gick bra :p lite svårt o hänga med i alla rörelser ibland bara, men de kommer de med :)

2008-01-17 @ 08:36:50
URL: http://beautyjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback