Måndag 09.20

Nu ska jag snart kila till bussen å träffa L i stan.Ska bli mysigt och kul att träffa henne igen. Sen väl tillbaka här på landet blir det att träffa E å S direkt. Kul det oxå :)

Fan att jag mår sådär konstigt igen. Det e fan inge kul! Mår typ illa å så. Tror att det kan vara stress typ. Pappa tror att det kanske kan vara en försenad reaktion på min sjukdom, jag har ju inte blivit typ jätteglad eller superdeppig så kanske har han rätt..Kroppen måste ju reagera tycker man. Iaf är det inget roligt. Å det skumma är att det kom före jul sådär förra julen me. Kanske vanlig hedelig julstress? Men blä, man kan ju inte äta all god julmat, det tar lixom stopp. Jag har inte vart hos läkare men skolsköterskan sa direkt att det lät som stress. Men fan, jag känner mig inte stressad, inte psykiskt iaf..Måste försöka trappa ner lite även om jag inte vet med vad...Mår ju toppen när jag gör saker med det är när jag har tråkit lr ska sova som det kommer smygande...aja..

Sorry alla läsare...Nu ska jag skriva roliga saker efter detta. För det e ju trots allt så jag är...

Roligt idag är att M från Bollnäs (typ) fyller år!! GRATTIS!!!!

Näe, nu måste jag gå...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback