Lördag 15.11

Idag vaknade jag vid halv 11, så otroligt skönt att sova ut. Dessutom ska dom här himla såren vara ivägen och göra ont så jag hittade aldrig någon riktigt bekväm position att sova i så det tog ett tag innan jag slummrade in. Låg i sängen ett tag innan jag bestämde mig för att inte oroa mig för tentan idag å då låg jag kvar lite längre. Har ju faktiskt aldrig börjat före söndag så jag kände att jag har lite tid på mig. Å jag tror att jag håller på att bli sjuk också, nyser å har mig så..Idag fick bli en slappdag!

Kom hem vid tolv igår efter att vi sett Arn jag, E, H å P. Den var okej. Men som sagt så är jag inte en sån person som tycker att många filmer som jag ser är kassa så. Bara de är underhållande. Å nu handlade ju Arn oxå om historia å sånt e alltid intressant. Har förut tänkt att det vore ju faktiskt inte så dumt att döpa sitt barn till Arn. Jag tycker att det är ett fint namn faktiskt. Men sen har jag ju oxå tänkt att Cecila är ett fint namn(som jag skrev i ett tidigare inlägg). Det skulle väl bli lite nördigt om ens barn hette Arn och Cecila men skitsamma, det e fina namn. Iaf, han som spelade Arn som barn var supersöt:) Och dom hade gjort ett bra castingjobb för han var lite lik han som spelade Arn som vuxen - han var oxå söt...:p

image43

Men ah, jag tycker att den var  bra och ångrar inte att jag såg den..Jag tycker faktistk att det ska bli intressant att se vad som händer i nästa film som kommer om ett år..Jag har ju inte läst böckerna så jag har ju inget att jämföra med heller...

Iaf, låg i sängen ett tag  innan jag masade mig upp till köket för att fixa lite frukost. J ska tydligen flytta till en lägenhet i Berghem. Haha, jag å S sa att då blire fester där varje helg då eftersom här får man ju inte plats ju :p Sen smsade jag E å kollade hur hon gillade filmen hon såg men M å G å sen gick jag dit å snackade lite å åt mackor å drack mjölk. Jag älskar mjölk!

Nu e jag hemma igen, ska nog snart se Polisskolan 2 :) Den e kulig å inte nå avancerad att titta på en dag då man bara vill slappa...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback