Fredag 18.09

Nu har jag just kommit hem från EPP..ska snart gå å fixa lite mat å sen ska jag ner på stan å träffa YFU...men vart ligger busstation? Får nog slänga iväg ett sms tror jag å fråga...

Igår hade jag en helt jättebra födelsedag :) Dagen började med att jag öppnade paketerna från mor far å syster. Fick en jättefin tröja å en fin ring :) Sen vid 11 mötte jag E å vi gick till "röda lilla huset" å mötte M för att sedan åka ner på stan. Var inte alls mkt folk till en början eftersom det var sånt väder. Jag handlade i varje fall en tröja på rea, en sjal, ett par leggins och massa mat (som de inte hade på ICA!! :/)...Efter det åkter vi hem å jag började fnula på min kladdkaka..Gick bra efter lite om å men..Sen mötte jag M å H å vi gick till IKSU..Där träffade G å E oxå...Medans dom tränade nåt pass gymmade jag i en timme. Gick hem och började skära frukt...Med lite hjälp av J kunde jag faktiskt prata i telefon å skära samtidigt :) Sen blev det en snabbdusch å vid 20 i 8 kom alla för lite fika..Fick ett jättefint halsband av dom oxå <3

Sen blev det sova efter disk å tittande på Elephant..Bra film med ruggit bra skådisar :)

Idag vart det jobb med gruppuppgiften och det gick riktigt bra...

Nu ska jag in till köket p koka mina nudlar..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback