19.18

Nu känner jag väl mig klar med tentan. Orkar inte göra så mkt mer. Ska väl läsa igenom innan jag går å lägger mig å sen ska jag göra det igen imorn innan jag går till skolan å skriver ut. Nu har jag ont i huvet oxå så...Men ah, om jag e stressad eller för att jag suttit framför datan en massa denna vecka vet jag inte..Aja, iaf e det baraatt hålla tummarna att det går bra...

Jag e jättesugen på att köpa nya kläder men jag kan ju knappast göra allt på en gång. På lördag när vi ska ner på stan blire väl mest inredningsprylar som ska inhandlas. Vet inte om jag går in på Skopunkten också å kollar om det finns nå snygga skor - vill ha ett par nya NU..Ojoj, om jag hade varit rik då hade min garderob svämmat över av skor om jag fick bertämma :p Vill köpa en ny topp eller tunika lr nåt oxå till H's inflyttningsfest...Aja, får se hur det blir å hur mkt pengar jag har...Har ju iofs endel nu eftersom vi snart får ännu mer så...:) Får se, får se...

image47


Näe, nu ska jag se favvovänner å sen blir det potatis å fiskbullar - yummy :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Exakt, livet är till för att ha kul! Det var riktigt kul att träffa dig igen! Hoppas vi kan ses snart igen. Saknar dig massor! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback