Test..

Tänkte klistra in ett litet test jag tog från El's blogg för att nu har jag ingen större inspiration att skriva nåt kreativt men för att alla mina trogna läsare ska få nåttnytt att läsa :)

TA FRAM MOBILEN & VA ÄRLIG!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Han var ju min värdpappa i SA så på kinden antar jag :)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
En av mina bästaste bästa vänner här i Umeå..

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
En gammal klasskompis - hm, i Nynäs?

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Jepp

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Hihi, det vart visst hem så ah...mkt bra måste jag säga :p

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Hon var min värdmamma i Kensington, SA

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
En gammal klasskompis igen så nej...

HUR KÄNNER DU NUMMER 63?
En gammal chef...

NÄR TRÄFFADE DU NUMMER 64 SENAST?
Oj, det var ett tag sen, återigen en av mina gamla klasskompisar men en som jag umgås med ibland men ah, det var väl i somras tror jag...

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
En handbollslagskompis som jag säkert kommer träffa när jag är på besök i Sorunda...

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Min absolut närmsta vän :)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
En kursare här i Umeå men näe...

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Nope

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Nästan allt - en av mina närmsta vänner under högstadietiden...

KÄNNER DU NUMMER 1?
Jepp, det gör jag, är en kursare nu :)

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Haha, jaaa...

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
En av mina bästa kompisar från SA

Så, då var det ifyllt - kanske inte så kul att läsa men alltid nåt...Nu ska jag läsa om Kommuniskationsteorier - intressant :)
Tjingeling!
PS. min kursivinställning på bloggen har fårr spatt så nu blir allt kursiverat men jaja...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe jag trodde inte "V" låg på sjätte plats i din mobil.... ;P

2008-02-21 @ 20:55:53
Postat av: Elin igen

Inte "J" heller för den delen.. Hehehe

2008-02-21 @ 21:23:26
Postat av: Elin Fernis

För din info var det faktiskt david som låg sexa..Å jag har inte ens de andra tvås nr!!!!

Postat av: Elin flummis haha

Åååhååååå... Hehe

2008-02-21 @ 21:28:47
Postat av: Elin Fernis

Åååhåååååå vad?

2008-02-21 @ 21:32:51
URL: http://ailien.blogg.se
Postat av: Elin

Hehe.. Inget?? (A) Hihi

2008-02-21 @ 21:45:40
Postat av: Elin Fernis

Nu börjar det bli lite väl genomskinligt Elin...Men visst, säger du att det inte e så så visst...

2008-02-21 @ 21:53:35
URL: http://ailien.blogg.se
Postat av: Elin

Haha jag pratar faktsikt med Davve just nu :)

2008-02-21 @ 21:55:11
Postat av: Elin Fernis

Haha, jahadu...

2008-02-21 @ 21:57:15
URL: http://ailien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback