Tenta, tenta...

Återigen sitter jag här, det var ett tag sedan..Men först och främst för att mina vänner tycker att det är så kul att läsa vad vi gjort under dagen skriver jag..Sen tycker jag att det är kul att det uppskattas oxå och det e kul att skriva så det e ju perfa :)

Idag har vi vart på museet hela dagen. Först var vi på VBM och en kvinna berättade om deras pedagogik, det var intressant men jag känner att jag kanske inte passar som museipedagog riktigt..Fast det är väl kanske nu, jag vet inte..

Lunch blev det på pizzerian i Berghem..Det var supergott som vanligt men dom e inte vidare trevliga :( Men M fick för en gång skulle helt rätt - en ostburgare med endast ketchup på...Denna gång hade de inte glömt osten men dom hade nog fyllt på den med ketchup så att det räckte och blev över...:)

Efter lunch var det dags för konstpedagogik och det var faktiskt ännu intressantare...Fick se lite bilder sen var det fika å efter det visade de runt oss i den nya utställningen...Superintressant tycker jag - måste gå ner dit nån dag så att jag hinner se allt för det negativa med visning å så är ju att det går så fort...Det kuliga var iaf att jag köpte en plansch som nu pryder min allt för kala vägg...

image50
(lite dålig kvalité kanske men men)

Efter det fick vi tentan å denna gång är jag inte så nervös och "det kommer inte gå"..Jag vet att det kommer nog att gå bra å så,..Jag vet att jag kan skriva tentor.Iaf, den enda texten vi inte hade kom ju såklart på tentan så det var bara att kopiera..Och vilket mission det va då..mer än 1 timma senare gick vi ut från skolan :p

På vägen ringde min telefon i ett...far och Telia..Sen blev det dusch å sedan kom E över å vi åt mat...Råkade ha sönder ett av korrens glas(för att nån inte diskar efter sig! AHHHHHHH)...Vid 7 begav vi oss till G för att prata lite tenta..Gjorde det ganska snabbt sedan  gick vi hemåt vid 20 i 9...Väl hemma hamnade jag i köket med S å N..Det var kul att snacka med dom :) Kom in i mitt rum först 20 över 10 å efter att ha kollat lite bloggar å Facebook sitter jag här....Jag mår finfint, e bara lite trött...jag trivs med mina kompisar, i min korre, rummet börjar ta form, jag kommer få VG i museologi A och jag e glad :)

Gonatt allesammans! Imorn väntar träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback