Så där ja...

..nu ska jag blogga för allas trevnad och för att jag vet inte hur mkt jag kmr att hinna nu till helgen eftersom kära bror kmr och hälsar på sin storesyrra :)

Idag va vi "lediga" med det stoppade inte mig från att ställa klockan redan på halv 9..Ingen slöning här inte...Gick med korre-So till skolan och skrev ut lite papper till intervjun jag skulle göra på kvällen. Sen for jag ner på stan för en mkt efterlängtad klippning. Oj, vad skönt det var att få bort allt slitet och tunna ut det lite...Nu ser det lite skumt, nyklippt ut men det ska nog bli bra...Efter det for jag hem och betalade räkningar, städade, skrev lite, åt middag å sedan var det dags att fara ner på stan igen för att intervjua en sökande för YFU. Det gick mkt bra och han var väldigt trevlig och lättpratad. Tycker att det gick bra iaf, nu är min första intervju avklarad..tur att jag fick en så pass "lätt" person att börja med. Hoppas bara att YFU-kontoret är nöjd med min insats...

När jag kom hem igen gick jag nästan direkt till Ev för att se på film. Ghost var det som gällde men som vanligt vart det en massa snack(och faktiskt lite sång oxå). Trevligt var det iaf som vanligt.

Nope, nu kan jag inte sitta här längre. Hade tänkt att jag måste komma i säng innan 12 så nu är det bara att bädda rent i sängen och krypa ner...
Tjingeling och natti :)

Kommentarer
Postat av: ELin

Vilken jävel!! Men lite frestad måste han ju ändå vara ;P

2008-03-01 @ 18:20:09
Postat av: Jessica

De e i kiosken jag jobbar, nere vid gotlandsterminalen :) Vi säljer korv, kaffe o godis typ :p De e jag, en tjej till och två chefer, nu så går de bra, men i sommar så sa dom att dom behövde nån eller några fler o att jag skulle kolla runt lite :)

Postat av: Jessica

Ja de e faktiskt helt okej, till och med kul :p Ja det kan du göra :) Eller om du kommer ner o lämnar ett när du kommer hem kan du också göra, :)

2008-03-03 @ 18:19:44
URL: http://beautyjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback