Our first teacher is our own heart...

Åh, vad jag älskar det citatet..Jag kan sitta i timmar å bara leta fina citat som Nordamerikas indianer har sagt. Jag tycker att de har en så otroligt skön inställning till naturen och hur vi ska behandla den..Å inte nog med det, det svarta långa håret och de markerade kindbenen på killarna är absolut att dö för! Inte undra på att jag känner en dragning till killar med kindben :) Jag var typ kär i Kokum från Pochahontas när jag var mindre även om han var elak...

Appråpå indianer (Johnny Depp har indianblod i sig :)) så såg vi Sweeney Todd - the Demon Barber of Fleet Street igår. I början var den lite för mkt musikal tyckte jag men ju längre tiden gick blev den bättre och bättre. Jag älskar duetterna som Johnny Depp och Helena Bonham Carter sjunger - mkt bra. Men som sagt, den var blodigt! Men att det var en musikal tycker jag på ett sätt gjorde den lite mindre creepy även om jag var tvungen att hålla för ögonen ibland...Iaf ångrar jag inte att jag såg den även om det inte var min all time favourite...Men Tim Burton och Johnny Depp tsm kan ju nästan inte bli annat än bra :)

image55

Hursom blev det ingen utgång ikväll så vi ska se på Melodifestivalen hemma hos He...Mysigt mysigt..Kanske ångrar oss under kvällens gång..Intressant ska det iaf bli att se och jag har ingen större aning om vilka som tävlar...

aja, nu måste jag läsa lite!!!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Yennipher

Gosch jag bara måste se den filmen, Sweeny Todd, sen tänkte jag tipsa om filmen Cloverfield, gudars vad den var bra ^^

Postat av: Jessica

Va roligt att du kommer hem! :) En utgång måste vi absolut försöka planera in! =)

2008-02-24 @ 20:53:13
URL: http://beautyjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback