Lördag :)

Nu ska jag snart gå till Ica å inhandla lite godis inför kvällens Melodifestival hemma hos M :) Skönt att hitta på nåt efter en dag full av tentaplugg och vid 3 fick jag ge upp för mitt huvud var typ fullt :p Gjorde ett litet experiment med ugnspannkakan å det var att ha i jordgubbar. Det luktade för himla gott men ah, det var kanske inte det godaste jag ätit faktiskt..Men gott var det iaf :)

Kvällens startfält i Melodifestivalen är :
 

E-Type & the Poodles


Spännande..Gillar Michael Michailoff å ah, E sa att jag skulle heja på The Poodles åt henne men jag vet inte :p
Näe nu måste jag nog gå å handla lite..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ELin

Jag kunde väl tänka mig att du skulle gilla den där smörcharmören.. :P

Ååååh mina pudlar, hihi ♥

2008-02-09 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback