Life is good :)

Å det säger jag även om vi nu har tentavecka. Jag har skrivit 3 sidor redan men jag blir så nervös att det e fel eller nåt eftersom alla andra sitter å skriver som djur..Fast det har ju gått bra förrut och jag är väl bara en person som skriver lätt och snabbt :) Jag får intala mig det!!!

Imorrn åker jag E och H (å nåra fler?) till Lycksele och besöker skogsmuseet där. Det ska bli kul. Vi ska göra en utställningsanalys på tentan å vi ville inte gå på VBM igen plus att detär ju lite skoj att utforska Västerbotten, som numera är mitt hem, tillåme i folkbokföringen :) Jepp, här ska utforskas..Nån som mer som är på?

På torsdag kommer J å hälsar på :):):):) Ska bli såååååå kul :) På fredag är det först MUSUM-fest och sen på lördag blire nog fest skulle jag tänka mig..Vi får ordna det iaf..Blir nog att göra stan å gå på museet oxå..vill ju hinna se alla utställningar ordentligt!!

Men nu ska jag ta en prommis med E..
Sov gott alla!
Tjingeling!

PS. Att Christer Sjögren gick vidare är ett mirakel!!! Hoppas att lördagens melodifestival blir bättre! Då blir det att titta på den på förfesten :)

Kommentarer
Postat av: Yennipher

Det hoppas jag med, för den här gången var det mest pinsamt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback