Imorn e det skola igen...

Idag har vart en hur skön dag som helst!! :) Vaknade ganska tidigt men jag låg kvar i sängen.Smsa mamma å frågade lite leggfrågor å vi kom fram till att man måste beställa personbevis oxå..så inget nytt legg för mig idag inte...:(

Sen kom Emma över å lämnade en liten present.Tack så mkt Emma..Du e bäst!! <3

Vid kvart i 1 träffade jag M i centrum för att bege oss till IKSU.Träffade M där.Blev cykling i en halvtimme sen lite situps, knäträning och streching..Skönt att träna e det iaf.Man känner sig så mkt bättre efter faktsikt.Träffade en intressant tjej i omklädningsrummet som ville berätta lite om sitt liv för oss..ojoj..

När vi kom tillbax till Ålidhem blev det lite handling(som alltid:p)..M hörde att P inte får jobb :( Tråkit tråkit :( Sen gick jag hem, värmde lite soppa å köttbullar å sedan duschade å sedan läste jag klart boken om funktionshindrade å tillgängligheten på museer.Det var en lättläst bok som var ganska intressant...Kollade lite på TV å sen blev det middag - pastasås med ärtor å tagliatelle(?)...En liten blandning jag själv kommit på men det blev iaf gott :)

Vid 8 kom E över å vi tittade på Sömnlös i Seattle- Mysig som alltid å det e alltid kul att titta film med kompisar..

image49

Sömnlös e iaf en hur mysig å rolig film som helst!! Skådisarna e bra, Jonah e gullig å allt slutar såååååå bra :)

Imorn blire semlor å ätande av lunch på "nya" rundeln..Spännande :)
Natti å tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback