Fredag lite senare :p

Nu e jag lite stolt över migsjälv...Har lyckats läsa 40 sidor i den där rapporten om kalmar läns museum på två timmar och med tanke på hur långsamt jag läser e det bra :) Nöjd nöjd..

Åkte ner på stan vid halv 3 å gick till svenska kassaservice så nu har jag fixat legget..nu måste jag bara vänta nåra dagar innan jag får det men men..

Ahhh, nu har jag bara 1800 kr kvar å jag ska betala kåren och en bok oxå..fast iofs tror jag att jag har sån disciplin att jag kan hushålla och klara mig på det jag har..jag håller tummarna :)

Nu ska jag gå å värma lite mat..
Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ta fram de gamla mamma-fasonerna så ska du se att det där går bara fint Elin ;)

2008-02-09 @ 11:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback