Dont know...

Å så var det måndag igen efter en helg med hyfsat mkt att göra. I lördags vart det som sagt melodifestivalen hemma hos Hotel tsm med Mike x2, Eagle och Papa. Se vilket bra kodspråk vi har nu lr hur...nu blir det ju inte bara  en bokstav :p Iaf så var det en ganska bra deltävling. Låtarna som gick vidare var de bästa - BWO och Frida feat Headline(nu e vi kvitt He :p). Satt å drack lite vin och åt chips i mängder. Sen såg vi på Without a trace (Brottskod:Försvunnen med den fina översättningen...!). Lr vi snackade mest men ah, hade på det i bakgrunden. Sen blev det hemgång och sängen - var helt slut!!!

Igår var vi först på Skogis, sen på gymmet och kvällen ägnade jag åt att läsa lite å sitta framföra datorn. Sen var jag supertrött igen men jag kunde inte sova. Vaknade vid 4 av en skitläskig dröm. Vet inte vad den handlade om men Torkel Pettersson var med iaf :p

Idag har vi arbetat med kollaget å sen var det föreläsning. Jag blir helsnurrig i huvet av att skriva av all himla Powerpoint!!! Men men...Efter lite kopiering(puh) gick vi å handlade på ICA..Nu har man ju pengar oxå :)

Aja, nu blir det att göra lite mat...
Lyckades laga min rakhyvel me :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja Torkel är farlig ;)

2008-02-26 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback