Ännu en helg..

Nu har jag inte bloggat sen i torsdags så efter en del påtryckningar från mina kära vänner sitter jag här å tänkte berätta om helgen som gått....

På fredagen var vi lediga så då var jag först nere på stan å fixade mina naglar som jag hade fått i födelsedagspresent.:) Det var jätteskönt...gjorde nå himla parrafinbad så händerna vart helt lena :) Efter det träffade jag M å E på stan å vi gick runt å shoppade lite...Jag köpte en mobil.. När vi kom hem gick vi nästan direkt till EPP på Origo. Vi träffade E å hennes bror(som hälsade på) å senare kom H. Det var kul iaf. Men jag upptäckte att mitt minneskort inte funkade i nya mobilen (som han som jag köpte den av faktiskt sa!!!) så det blev att bestämma att jag skulle byta på lördagen..Sen blev det hem igen en snabbis å sedan for vi ner på stan igen jag, M, E,E och C, åt mackor på Schmäck å sedan gick vi på bio å såg National Treasure. Det var en jättespännande film och roligt med masa historia. Kom hem vid 12 å sedan var det sova som gällde..

På lördagen vaknade jag typ halv 10 å smsa E för hon å C skulle ner på stan å då tänkte jag att jag kunde åka ner med dom. Vid 11 tog vi bussen å jag var hemma igen klockan 12 med en ny fin mobil där faktiskt minneskortet passar:)image48

Var hemma och tog det lugnt ett tag, mådde lite konstigt. Sen frågade G om jag ville gymma å visst ville jag det. Det blev 25 minuter på cykeln(inte ens jättejobbigt!!!) och lite sit-ups. Efter det gick jag hem å kollade på Kustbevakarna :) Sen var det dags att göra iordning sig för kvällen. Jag duschade, gräddade pankisar, värmde soppa å åt å sedan vid 7 mötte jag E å M för att gå mot H. Där satt vi en stund och bara drack å snackade...Jag drack en ny blandning(för mig iaf) som var väldigt god..Vid 10-tiden kanske for vi till en kille som E's kompis M kände(komplicerat..:p) Där blev det lite Guitar Hero(jag vann!!) och Singstar..Kuligt kuligt..Vid halv 12 for vi till Corona efter lite diskussioner om vart vi skulle gå egentligen...Väl där var det väl ganska skoj tycker jag..Men vikket väder det var påvägen dit!!!Mascarar rann å man var helt blöt i håret!!

Imorse vart det frukost hos E innan vi sa hej då till C..Sen vart det prommis å nu sitter jag här..ska snart städa lite sen läsa å sen vet jag inte 100..nåt blire kanske...
Nu - STÄDA!!!!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jessica

"for vi..." du har börjat prata norrländska Elin! =)

2008-02-04 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback