Alla hjärtans dag...


Har jag någon lust alls att fila på min tenta - nej...Men jag måste väl skriva lite innan det blir kväller..E typ klar iaf så men jag blir orolig att jag inte jämfört tillräckligt.Ska titta på det snart tänkte jag. Jag vill hinna med att ta en dusch oxå, det piggar allltid upp, speciellt en dag som denna - pust...

Gick upp 8 idag å begav mig till skolan tsm med E för att skriva klart tentan.. För en gång skull fick hon vänta på mig ;) Skrev kanske till halv 12 lr nåt sen blev det lunch å sen begav jag mig hemåt. Skulle ju faktiskt hinna städa å så innan J kommer...:) Han se lite på Oprah oxå...Kiss from a rose av Seal e ju sjukt bra tycker jag..Å han å Heidi Klum var ju hur gulliga som helst!

Nu har jag just vart å handlat med E. Hon fick me vänta...Ojdå, jag har blivit sen av mig..:p Ikväll blire middag för hela slanten för nåt kul måste man ju ha då det e Alla hjärtans dag..Sen blire film hos E å sen vid 10 kommer J..

Aja, nu måste jag göra det sista på tentan innan alla kommer..
Tjingeling å speciellt mycket pussar och kramar just bara för att idag är idag :)

image52

Kommentarer
Postat av: Elin

2008-02-15 @ 14:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback