Å så e det tisdag...

Nu ska jag skriva efter att inte ha gjort det på ett tag. Har faktiskt ett jättebra alibi för att det inte har blivit nåt  - J var här i helgen och åkte inte hem förens igår...Så nu ska jag ta er genom min helg:

J kom på torsdagskvällen efter härlig Alla hjärtansdagmiddag meg He, Ma, Em och Ev (bättre så?:p) - lövbiff, potatisklyftor, sallad och bea blev det :) Mumsigt! Efter det gick vi till Ev å tittade på Underbar och älskad av alla. Det var en bra film det jag hann se för efter ett tag var jag tvungen att smyga iväg och möta J vid bussen :) Vad roligt att hon äntligen var här :)

På fredagen blev det att lämna in tentan vilket inte var något större problem. Sen for vi ner på stan och shoppade lite.Inhandlade en jeanskjol som jag länge har velat ha å en tröja och lite småsaker. Kom hem och gjorde tortellini i ugnen - mums. Sen vid halv 7 mötte vi A och hans tjej L i centrum för att bege oss till kvarterslokalen för MUSUM-fest. Vi lekte lekar och hade skoj. Lekarna som jag å A hade planerat vart riktigt skojiga så nu har vi iaf ett litet underlag till nollningen i höst, fast då ska vi väl kanske va ute...När kl var 22 å vi var tvungna att lämna lokalen begav vi oss till Ha som bor just i närheten. Lite mer festande och prat och sedan beslutade vi att vi inte skulle gå ut efter lite om och men. Det vart en händelserik kväll dock...

Lördagmorron å jag å J vaknade tidigt. Vi gick upp vid 11 å sprang till bussen mot Strömpilen. Där blev det lite mer shopping för J's del sen MAXI och sen gick vi tillbax till Ålidhem för att träffa nåra å städa lokalen. Det gick snabbt och enkelt och sen gick vi hem till mitt rum - J sov lite, jag slappade och ah. Sen började vi med mat igen - potatisgratäng och lövbiff(som vart över). Det vart oxå gott. Måste göra mer potatisgratäng - det som är så enkelt och gott:) Sen gick vi till Ev för att titta på Melodifestivalen. Det var mkt bättre bidrag som gick vidare denna gång iaf - heja tvillingarna :)

image53

Å Sanna Nielsen var ju klart bra hon med...å för att alla ska veta vad jag tycker - Ola är sötare än Måns ;)

Sen blev det lite utgång på Corona eftersom vi inte orkade fara ner på stan - men aldrig mer - det börjar bli tråkit där med massa fjortisar och tjejer som tror att de äger dansgolvet..Nope, stan nästa!!! Men kul hade vi och ja..Slocknade på kudden när jag kom hem..

Vaknade nästa morron vid 11, inte alls så bakis som jag trodde att jag skulle vara, och vi gick till Skogis jag, J, P, Me, Ev, Gr, Ha och He. Em kom senare...Jag å J gick till museet för att titta lite. Trodde inte att utställningen om Sebastian skulle röra vid mig som den gjorde, var skakis i hela kroppen när jag gick ut...:'( Men den var bra..Efter en snabbhandling på ICA Berghem blev det mat och sen var det film hos Me (och P). Såg Stardust som har en sån fin berättelse att  ah...Men bra är den och Charlie Cox har vart med i Casanova så att alla vet...Sen blev det sussa som gällde.

Igår var det en snabb föreläsning om B-uppsatsen och J mötte I under tiden. Sen blev det stan igen, storshoppade på Claes Ohlsson och fikade på Schmäck. Sen var det bara att ta farväl av J. Jättekul att du kom upp, gör det snart igen :)

Idag har det vart föreläsningar på moment 2 som låter intressant. Men ah, nu får det inte bli så långt att man inte orkar läsa så nu ska jag sluta å bege mig in i duschen efter ett träningspass. Imorrn är det Afro Power Dance :)
Har satt upp hyllorna nu finally, jättefint vart det :)
Natti natti och tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback