You found me...

Tisdagkväll och först nu har jag över huvudet tag att sitta vid datorn. Känns bra :)
Först var det skola hela dagen. Intressant med etnicitet och religion, det är verkligen min grej och jag känner att antropologi kommer allt närmare det jag vill göra. Hur som så var det hur intressant som helst men jag höll på att somna under eftermiddagen. Var sååååå trött, vaknade tidigt idag plus att det blir mörkt vid 14. Puh!! Blev lite Second Life innan jag och Emma vandrade hemåt igen vid 16.

Sen har jag spenderat resten av tiden i köket. Pratat med Ladia och hans tjej(hur gullig tjej som helst!!), kokat potatis, stekt korv... Varit husmor helt enkel. Eve och Emma kom över för att hjälpa mig äta upp all min korv.
Nu ska jag se film hos Emma. Nice.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kelly Clarkson? :)

Det var så himla gott Elin, Tack! Jag tycker också att kvällen igår var toppen, Titanic är nice!

2008-12-17 @ 09:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback