What we do in life echoes in eternity.

Och så var dagen snart slut. Jag fick min efterlängtade lutfisk och nu är jag både mätt och sömnig. Men syster tittar på film så än kan jag nog inte sova. Så jag spenderar lite tid framför datorn medans jag tittar lite halvt på Gladiator/Åter till Cold Mountain.
Imorn blir det Örebro för hela slanten, ska hälsa på kusinerna där. Det ska bli kul :) Får se vilka som är där bara...




Kollar runt lite på resa till Umeå i januari. Nattåg söndag/måndag eller flyg på lördag? Hm? Får se imorn och diskutera lite med familjen min.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag röstar på söndag!

2008-12-27 @ 20:13:30
Postat av: Jessica

Vi måste ju hinna ses innan du åker!!

2008-12-27 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback