Cause everyone wants to feel like someone cares

Nu är jag hemma över jul. Det är skönt. Har varit ganska hektiskt dock sedan jag kom hit i torsdags kväll.
fredagen var jag tvungen att gå upp tidigare än vad jag har gjort på hela terminen för jag skulle åka med pappa in till stora stan dvs Stockholm. Väl inne på centralen tog jag mig ut till Karolinska och 9.30 hade jag tid för Magnetröntgen. Som vanligt höll jag på att somna där i röret och om det inte hade varit för att det låter så himla mycket hade jag nog sovit som en stock! I alla fall, kommer att fortsätta med röntgen i några år till och jag fick veta att det inte gjorde något om man var gravid, men man skulle vara försiktig i de 12 första veckorna.. Okej, kommer jag fortsätta med det i typ 10 år till eller?! Jaja, good to know...

Efter 45 minuter var jag klar och jag satte mig på bussen tillbax till centralen. Väntade en stund på pendeln sen blev det en timmes tågfärd till Nynäs där jag hann införskaffa lite julklappar innan jag hade tid hos tandläkaren 13. Det gick superbra, jag har ett litet korsbett men jag är en av väldigt få som var helt kariesfri :D Och mina visdomständer hade växt klart, har inte märkt det typ så det var ju bra... Sen blev det lite mer Nynäs innan jag kom hem vid 15 och då åt jag och syster. Sen blev det SLAPP. Var helt slut. På kvällen vart det På Spåret...

Igår var vi hos Farfar och Ulla för att byta lite julklappar.
Vi fick smörgåstårta som jag älskar och fika. Sen kom vi hem vid 18 och då vart det pizza. Sedan kom Elin förbi, vi snackade en massa och sedan bytte vi klappar. Det var mysigt :) Kvällen avslutades med slutet på Love Actually...

Idag då? När syster är klar i duschen ska jag och hon gå och slänga lite skräp, sen blir det lite fix och vid 17 börjar Grinchen.


Jim Carrey är bäst :D


Och pappa har fixat lite böcker till mig :) Tur att man bor där man kan låna Becoming Muslim... även om den är "slut". Now I'm set! I alla fall till seminariet. Så det blir väl lite läsa med på dagordningen...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh grinchen som är så bra!! Den ska jag hyra och se på julafton! Då kommer man i så himla bra julstämning :)

KRAM!!

2008-12-21 @ 22:36:40
Postat av: Jennie

Skont att allt gick bra, aven fast du maste fortsatta 10 ar till. Haha.. man vet aldrig hur livet ser ut da. =) Hoppas att allt ar bra med dig dar hemma!! Puss o Kram

2008-12-22 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback