I can't be what I'm not

Snart snart ska jag sova men först tänkte jag skriva ett par rader här.
Idag har de sista julklapparna blivit köpta och jag har slagit in dem. Så nu kan det bli julafton när som helst nu :)

Jag tror nog att jag på allvar har blivit vuxen nu. Inte nog med att jag kan med gott samvete säga att jag faktistk kan kryssa i många av Blondinbellas Man börjar bli vuxen när: - kryss (2008-12-21). Jag kan känns att det är härligt att komma hem och jag längtar inte till julafton som jag gjorde när jag var yngre. För mig känns det som en semester att komma hem och jag  njuter av varje dag.


Fast det klart, lite spännande är det väl alltid med julklappar. Och det får man aldrig glömma, barnet i sig själv är en av de roligaste som finns.


Men nu har jag vart trött sen 20 så nu ska jag sova.
Godnatt mina härliga vänner <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har vi sagt om att läsa blondinbella...? :)

2008-12-23 @ 14:21:27
Postat av: Elin

Hihi, ibland kan jag inte hålla mig!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback