Restless minds

Nu är det typ jullov. Ska bli sååååå skönt. Men tyvärr har de ju planerat in att vi ska läsa en massa på lovet (puckat? I think so...) så det blir väl lite plugg iaf...

Idag har vi då lämnat in tentan. Sen vart det gymet för mig och Eve. Satt och svettades som en gris (pappas gener?!?!) på träningcykeln i 40 minuter sen blev det lite benträning.

Och det var väl väntat, poliserna springer ju på gymet stup i kvarten. Han pratade i telefon men avslutade när vi nickade till varandra som hej. Jag måste gå nu... Han var sen till sin lektion men han tog sig ändå tid att prata med mig :) Går träningen bra? Är du ledig idag? Hur gick tentan? Sen sprang han iväg. Vi höörs! Men jag är glad även om det nu råkade vara så att jag var svettig och trött. Sen att jag kände att jag fått muskler på baksida lår gjorde bara passet ännu mer skoj :)

Och nere på stan var det skönt. Ingen pluggpress och vi kunde bara glida runt, käka på Donken och handla lite till helgen. Nödvändiga saker asså!





MEN vi väntade på bussen och det visar sig att bussarna inte kommer. De är visst inställda?!?! Jahapp... Vi kom iaf på en av de sista som gick och efter en mardrömsfärd var vi iaf hemma.


Snön öser fortfarande ner. Ikväll blir det Idol
hos Mel.
Nu orkar jag inte blogga mer. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

:D Glad för din skull pajas!

2008-12-12 @ 18:03:35
Postat av: nelly

hahahahhaha pappas gener x)

2008-12-12 @ 23:18:06
Postat av: Jessica

Elin jag tror att det är något du måste berätta mer om när du kommer hem!!! ;p

2008-12-14 @ 13:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback