Random

Idag har jag ingen inspration alls att blogga vilket kan bero på att detta väder gör vilken normal människa som helst på seghumör. Jag ska hoppa in i duschen, sen blir det att läsa lite innan det vankas mat. Ibland önskar jag att jag hade en personlig kock som såg till att maten var klar för just nu har ja verkligen ingen lust alls att laga mat. Helst av allt vill jag äta på restaurang varje dag. Men är det något jag har lärt mig på mina 21 (snart 22!!!) år är att man får vara nere, man får vara seg ibland. Jag måste inte alltid vara den positiva Elin som jag så gärna vill. Och det känns okej.

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag tycker iaf att det är lika roligt att läsa vad du än skriver om, speciellt nu när jag är här nere i Södern....din blogg håller mig uppdaterad på livet i Ume=)

2008-12-01 @ 18:33:28
Postat av: Emma

Det är bra Elin! Man får vara deppig ibland, och som tur var vet du ju att du har många vänner här i Umeå som tycker om dig såå mycket! (oavsett om du är glada-Elin eller lite-deppiga-Elin)

KRAM! :)

2008-12-02 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback