It's all about the way we receive it

Sista dagen i skolan och i Umeå innan julen. Ska bli så skönt att komma hem ett slag, är slut nu, både psykiskt och fysiskt.. Det har vart en jobbig höst både i skolan och känslomässigt. Men det har vart en bra höst också :) Mkt kul med vännerna kan man inte glömma plus att det faktiskt har fått mig att inse en del saker. Och det är väl det som är meningen - att man ska lära sig om sig själv. Bättre sent än aldrig antar jag :p

Så nu ligger väskan halvt packad på golvet, kylen är näst intill tom på färskvaror(:p) och det är dags för lite sista spelkväll med de som är kvar här i Umeå.
Nice...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer att sakna dig Elin! Kom ihåg att jag är här i UMeå tidigare om du också känner för det..

Puss och kram, God Jul och Gott Nytt ÅR!!

2008-12-18 @ 10:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback