...I'm taking risks here that no one dared

Det blev inget UB för mig inte nu på förmiddagen. Jag hade ställt klockan på halv 8 men när jag vaknade var mitt huvud jättetungt. Så jag tänkte att till 8 kan jag i alla fall vänta och se om huvudet blivit bättre. Det hade det inte. Så jag stängde av klockan och vaknade igen för 10 minuter sen. Det var skönt att sova men mitt huvut är fortfarande tungt och lite ont :/ Så idag blir det att skriva om saker som jag redan har böckerna till. Typ Håggström. No worries.
Nu ska jag klä på mig...






Btw,vad kul att folk gissar titeln. Det uppskattas. Det är kul. Borde nästan börja med ett facit här?

Kommentarer
Postat av: nelly

ohh gud, jag hatar dina överskrifter :P man känner ju typ alltid igen dom men kan inte komma på var dom kommer ifrån, hehe.. men de där är väl iallafall gavin degraw? :D

2008-12-10 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback