I was confused, you cleared my mind

Nu tänkte jag försöka med något nytt som Emma har tipsat mig om. Man ska skriva upp sakerna som man ligger och tänker på så att man inte kan sova för då har man ju skrivit ner dem och det är "slutgiltigt". Det behövs inte tänkas på mer. Jag hoppas att det funkar för jag vill somna fort ikväll.

Imorn ska jag börja skriva på tentan och jag ska inte ligga och oroa mig ikväll över att jag inte kommer hinna för det kommer jag.
Jag ska skriva rent MUSUM-protokollet,lägga in dem på bloggen samt skriva ett mail till Adam om sponsorer.
Jag ska duscha och gå upp i tid imorn.
Jag ska skriva ut och gå igenom frågorna till tisdagens intervju. Samt ringa ett samtal.
Och för det sista: Jag har inget att oroa mig för när det kommer till min situation. Varför känns det som att jag måste oroa mig? Det måste jag ju inte. Varför skulle han svara på sms då? Varför skulle han vilja träffas? Jag måste lära mig att inte vara så beroende av vad andra säger och göra det om känns bäst för mig. Jag måste ta saker som de kommer och inte vara nojjig över vad jag skrev eller inte skrev i sms, det är ju ingen idé att hänga upp sig om inte han är intresserad för den jag är, pratig, glad, positiv och tänkande. Då ska jag skippa det eller hur.. Oavsett hur jobbigt det är lär jag ju inte ändra mig. Men mest ska jag inte vara nojjig, det går bra nu. Jag måste sluta tänka så förbannat mkt! Jeez....

Nu ska jag försöka sova, kanske med musik i bakgrunden för att ytterligare hjälpa mig att tänka på annat?!
Natti! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sov gott Elin, kom ihåg vad vi pratade om! :)

2008-12-07 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback