Do you know what it feels like?

Saker och ting går inte som jag vill och jag är ledsen. Men sånt är livet. Tyvärr. Och nu ska jag vara stark och inte förlora mig själv. Fast det beror ju på hur det utvecklas, från hans håll. Jag orkar inte hoppas. Det finns andra där ute. Fast jag vet inte hur jag ska göra. Men det är jobbigt att känns så här, som att man öppnar hela sig men inte får något tillbaka. Så jag tycker det ska bli skönt med jullov, hemma kommer det att vara fullt upp och jag har inte lika mkt tid att grotta ner mig.

Och idag är det söndag också, en slapp dag...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man kan inte leva utan dom, men man kan inte heller leva med dom, som man brukar säga Elin! Vi borde bli typ nunnor hela högen så att man slipper alla dessa killproblem! :p



Jag satt och kollade runt lite på arbetsförmedling och hittade det här sommarjobbet, och då tänkte jag på dig :)

http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaYrke/VisaPlatsannonsViaYrke.aspx?ids=1462329&yo=5&yg=5113&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaYrke%2fSokresultatViaYrke.aspx%3fq%3ds(ga(ld(199))yo(5)yg(5113)yb(5594))c(677FB92)

2008-12-14 @ 18:34:15
Postat av: Elin

Åh, du är så gullig Jessica! :)



Mmm, jag vet... Fast vad vore livet utan dom? Jag antar att man får leva med det för nunna vill man ju inte bli lr? :p



2008-12-14 @ 18:54:08
URL: http://ailien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback