'Cause it makes me that much stronger

Morgon och jag har tagit mig upp ur sängen, duschat och nu ska jag bara ta mig ut i korren och koka lite gröt. Huvudvärken som var olidlig igår (kan ha varit bihålorna?!?!) är så gott som borta och idag ska jag skriva klart min tenta är det tänkt.

Kvällen igår var så mysig och kul :) Det bjöds på en massa julmat som vi hade tagit med oss och jag vart riktigt mätt måste jag säga. Och så fick vi paket också. Jag fick en bok, té och brownie... Så nu kan jag kura ihop mig i min lilla stol, dricka té, läsa boken och äta lite brownies :) Vid 22 var jag hemma och jag slocknade i sängen. Tack för en härlig kväll och för julgodiset Mattias och Linnea!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stronger - Christina Augilera?



Jag har ätit upp mitt julgodis redan =)! Mumma!

2008-12-11 @ 14:09:54
Postat av: Elin

Rätträtt... :)



ojdå, det var snabbt, jag ska börja med mitt ikväll efter middagen :)

Postat av: Mikaela

Kom på att låten heter Fighter, men du fattade vad jag mena =)! Jag år upp typ halva när jag kom hem igår, känner mig som en riktig gottegris! Skönt att huvve ditt känns bättre =)!

2008-12-11 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback